חידוש וצביעה של הג'נטים – לחדש את הג'נטים ללא מאמץ

איך נחדש את הג'אנט? – באיזה צבע ניתן לצבוע את הג'אנטים?

מוסך טיל מאפשר לכל לקוח לבחור את הצבע המועדף עליו מתו מגוון נרחב של צבעים. על פי רוב יהיה זה נכון לבחור בצבע אשר מתאים לצבע הרכב עליו אתם נוהגים וזאת כדי לשמור על הומוגניות ואסתטיקה מרבית. חידוש ג'נט יכול להתבצע כחלק בלתי נפרד משיפוץ הרכב ואף כפעולה בפני עצמה, אך כך או אחרת, חשוב להתאים את הצבע לתוכנית השיפוץ הכללית של הרכב. שימו לב כי אתם יכולים לבחור בתהליך צביעת ג'נט ביותר מצבע אחד כך שצוות העובדים יבצעו ערבובי צבעים לבקשתכם

שלבי חידוש ג'אנטים

הגעתם לרגע בו החלטתם לבצע חידוש ג'נט, זה הזמן להכיר את השלבים השונים שכרוכים בתהליך שיפוץ ג'נט. קחו בחשבון כי אם אתם מבקשים עבודה איכותית ומקצועית, אין קיצורי דרך כך שחייב להקפיד על כל אחד מהשלבים השונים בתהליך שיפוץ ג'נטים המוצגים לכם בפירוט.

בשלב הראשון לאחר קבלת הרכב במוסך, יפרקו את הצמיג משילדת הרכב וינקו את החול מהג'נט, את הלכלוך ואת הקורוזיה. לאחר שהג'נט יהיה נקי למשעי, יבוצע מילוי ושיפוץ של השריטות ושל הפגיעות השונות. חשוב להבין כי רק לאחר הניקיון המלא, יחשפו כל הנזקים על גבי הג'נט, כך שלניקיון חשיבות גדולה ובלעדיו העבודה לא תבוצע בשלמותה. בשלב הבא, יצבע הצוות את הג'נט בהתאם לצבע אותו בחר הלקוח מבעוד מועד ובסיום הצביעה יכנס הג'נט לתנור בחום של 200 מעלות.

היכן מבצעים חידוש

אם הגעתם לרגע בו אתם מבקשים לחדש את הג'נטים בלבד ו/או אף לחדש את הרכב כולו, כדאי שתאתרו את המוסך המוביל בתחום וזאת כדי להגיע לתוצאה האולטימטיבית והמקצועית ביותר. מוסך טיל ברחוב שונצינו תל אביב, יעניק לכם את השרות המקצועי והמוביל ביותר כיום בתחום. במוסך צוות עובדים מקצועי ומוסמך, מכשור מתקדם מחזית הטכנולוגיה ושירות אישי ומקצועי. אין ספק כי הרכב שלכם יקר לכם, וכך מתייחסים אליו במהלך השיפוץ. מוסך טיל ברחוב שונצינו תל אביב, ישמח להעניק לכם ייעוץ ראשוני ולהוביל אתכם אל התוצאה הראויה לה אתם ורכבכם מייחלים. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשרותכם.

במוסך טיל תוכלו לחדש את חישוקי המגנזיום של הרכב שניזוקו ממכות ושריטות שקיבל הגלגל.

אנו מבצעים שיפוץ וצביעה של חישוקי מגנזיום (חידוש ג'נטים) לכל סוגי הרכב.

הדרך הטובה והיעילה ביותר לשפץ את הג'נטים הוא פירוק הצמיג מהחישוק, שיפוץ בעזרת חומרים מיוחדים המתאימים לסגסוגת המגנזיום ולבסוף צביעה בצבע שניתן לבחירה

לקסוס – שיפוץ וצביעת חישוק מגנזיום

  • חישוק מגנזיום לפני שיפוץ
  • חישוק מגנזיום אחרי שיפוץ ולפני צביעה
  • חישוק מגנזיום לאחר שיפוץ וצביעה

לקסוס – שיפוץ וצביעת חישוק מגנזיום

  • מוסך טיל - שיפוץ וצביעת ג'נטים
  • מוסך טיל - שיפוץ וצביעת ג'נטים
  • מוסך טיל - שיפוץ וצביעת ג'נטים

פורשה פנמרה – שיפוץ וצביעת חישוקי מגנזיום

  • מוסך טיל - שיפוץ וצביעת ג'נטים
  • מוסך טיל - שיפוץ וצביעת ג'נטים
  • מוסך טיל - שיפוץ וצביעת ג'נטים

קדילק ATS – שיפוץ וצביעת חישוק מגנזיום

  • מוסך טיל - שיפוץ וצביעת ג'נטים
  • מוסך טיל - שיפוץ וצביעת ג'נטים

הג'נטים הם אולי לא חלק מהמרכב הקבוע של הרכב, אבל הם בהחלט פריט חשוב מאוד באסתטיקה של הרכב, ובדרך כלל אנשים שבוחרים ג'נטים מיוחדים לרכב, גם מאוד מאוד רוצים לשמור על הג'נטים האלה אסתטיים ואטרקטיביים.

העניין הוא שג'נט טיפוסי עלול לסבול מאין ספור פגיעות ושריטות, בעיקר בזמן החניה אך גם בכל נסיעה שאנו מבצעים.

בזמן הנסיעה, גוף הרכב חווה חיכוך רב עם האוויר, אוויר שמכיל בתוכו גרגרי אבק, עפר שאף באוויר ובמקרים רבים צמחייה ואפילו אבנים קטנטנות. לאור מהירות הנסיעה ולאור המרחקים העצומים שעובר הרכב, חיכוך זה מותיר את סימנו גם על הג'נטים ברכב, ובמקרה כזה צביעת ג'נטים הוא הפתרון הטוב ביותר.

תהליך מסודר עם מספר שלבים – צביעה מא' עד ת'

התהליך של צביעת ג'נטים הוא תהליך שדורש מיומנות רבה, וגם דורש עבודה לא מעטה על מנת להשיג את התוצאות הנדרשות.

את הג'נט אפשר לצבוע גם באמצעות ספריי מבלי לפרק את הגלגל בכלל, אך זהו כנראה מודל צביעה הכי חובבני שקיים, וכנראה שלא קיים מוסך מקצועי שמכבד את עצמו, שיבחר בדרך זו.

הדרך הנכונה לצביעת הג'נטים ברכב מבוססת על מספר שלבים:

1. תחילה יש לבחון את סוג הג'נט ולהתאים לו את סוג הצבע, החומר המקשר והגוון המתאים.

ג'נט מתכת ייצבע בחומרים שונים מאשר ג'נט פלדה, ועל נושא התאמת הצבע לא צריך להרחיב, אם כי במקרה של צביעת ג'נטים בהחלט אפשר לנצל את ההזדמנות להחליף צבע לחלוטין. הכל לפי הטעם.

2. לאחר מכן יש לפרק את הגלגל, ולהפריד בין הצמיג לג'נט, כך שהג'נט יהיה חשוף כולו וניתן יהיה לבצע את הצביעה על כל שטח הפנים שלו.

3. לאחר הפרדת הצמיג, יש להכין את שטח הפנים של הג'נט, לנקות אותו מאבק ושומנים, לשייף אותו על מנת להחליק את שטח הפנים ולמנוע נקודות חלשות שיפגעו בתוצאות הצביעה לאורך זמן.

4. לבסוף מתבצעת הצביעה על פי טכניקות שונות, בהתאם למקום בו אתם בוחרים להזמין את השירות, וישנן כמה טכניקות לעניין זה, חלקן טובות יותר חלקן פחות.

ישנן טכניקות המאפשרות צביעה מהירה ללא צורך בהכנסה לתנור, ואחרות דווקא כן מחייבות את השלב הזה.

הטכניקה המיושמת תלויה בעיקר בזמינות החומרים והכלים המקצועיים הנדרשים, ובהיבט זה אתם רוצים להבטיח שהמקום בו אתם בוחרים לצבוע את הג'נטים לרכב יכול לספק לכם את הטכניקה הטובה ביותר, ולא להגביל את האפשרויות העומדות בפניכם.

בחרו מקום שמתמחה בתחום הספציפי של צביעת ג'נטים

בהזמנת שירות צביעת ג'נטים, ישנה חשיבות רבה שאת ההזמנה תבצעו במקום שמתמחה באופן ספציפי בשירות זה. ישנם מוסכים המספקים שירותי צבע ופחחות, אך אינם מתעסקים בתחום זה, כל אחד מהסיבות שלו.

צבע לרכב ככלל, הוא שירות שדורש גם רמה מקצועית גבוהה וגם טאצ' אומנותי שנרכש לאורך שנים ארוכות של ניסיון. בתחום הג'נטים ישנם ניואנסים קטנים שצריך להכיר על מנת להבטיח את הצביעה הטובה ביותר, הן בגלל המאפיינים הייחודיים של הג'נט ביחס למרכב הכללי של הרכב, והן בגלל החומרים מהם עשוי הג'נט ועומס השחיקה שבו הוא אמור לעמוד לאורך זמן.