עבודות צבע לרכב

במוסך טיל – פחחות וצבע אנו מבצעים עבודות צבע לכל סוגי הרכב,את הצביעה אנו עושים בשימוש עם צבעי PPG מקוריים הנחשבים לאיכותיים והעמידים ביותר בצבעי הרכב.
אנו מבצעים עבודות צבע לכל סוגי המכוניות ולכל סוגי הצבעים – ברק ישיר, צבע דו שכבתי, צבעי פנינה ותלת שכבתי.

התאמת הצבעים נעשית בשיטה ממוחשבת ע"פ קוד הצבע של היצרן, כך אנו מבטיחים התאמת צבע מושלמת לשאר חלקי הרכב.

במהלך תהליך הצביעה אנו מכניסים את הרכב לתנור מיוחד בו נעשה תהליך הצביעה בטמפרטורה הרצוייה ולאחר מכן הרכב נשאר בתנור לייבוש.

בנוסף לצביעה חיצונית של הרכב אנו מתמחים גם בצביעת ג'נטים, צביעת דשבורדים, צביעת חלקי פלסטיק בתוך הרכב או כל דבר אחר שאתם יכולים לחשוב עליו…

להתרשמות ממגוון עבודות צבע שביצענו היכנסו לגלריה עבודות פחחות וצבע לרכב .

פורשה – תיקוני פחחות רכב וצבע

יונדאי וולסטר – פחחות רכב וצבע למכה בצד

ניסאן ג'וק – תיקון וצבע למכה בצד

BMW – פחחות רכב וצבע בחזית

  • מוסך טיל - תיקון רכבים לאחר תאונה
  • מוסך טיל - תיקון רכבים לאחר תאונה
  • מוסך טיל - תיקון רכבים לאחר תאונה
  • מוסך טיל - תיקון רכבים לאחר תאונה

קדילק – פחחות רכב וצבע

  • פחחות וצבע לרכב - מוסך טיל
  • מוסך טיל - פחחות וצבע לרכב
  • מוסך טיל - פחחות וצבע לרכב

GMC YUKON – צבע כללי

עוד על צבע לרכב

עולם הרכב הוא עולם שעובר תהליכים משמעותיים מאוד של התפתחות וקידמה. אחד התחומים שבו ניתן להבחין בהתקדמות זאת, על אף שרבים כלל אינם נותנים לכך את הדעת, הוא תחום הצבע לרכב.

כל מי שנולד עד שנות ה 70 של המאה הקודמת, יכול לזכור את הרכבים של פעם, רכבים שבתוך שנה שנתיים מאז שעלו על הכביש, היה ניתן להבחין כבר בדהייה משמעותית של צבעם, בהופעת נקודות חלודה ובקילוף הצבע מחלקים שונים של הרכב. באותה התקופה, השירות של צבע לרכב היה שירות מאוד נפוץ ושכיח, וכמעט כל בעל רכב ביקש צביעה לרכב שלו לפחות פעם אחת.

מתי לצבוע את הרכב?

כיום, הצבע שבו נעשה שימוש כדי לצבוע את הרכבים כבר בתהליך הייצור הוא צבע מתקדם ומיוחד, שמעניק לרכב ברק גבוה, הנשמר לאורך שנים ארוכות ללא כל סממנים של דהייה או קילוף. יחד עם זאת, ישנם מקרים כאלה וישנם מקרים כאלה.

כך למשל, אם אתם מתגוררים באזור הים, ייתכן מאוד שהרכב שלכם סובל יותר מנזקי הלחות מאשר רכב שמתנהל באזור ההר. כמו כן, פגיעה בצבע הרכב יכולה להתבצע לא רק במסגרת שחיקה טבעית, אלא גם במסגרת פציעה או פגיעה בצבע הרכב. פגיעה זו יכולה להתרחש בשורה של מצבים וסיטואציות:

· שפשוף הפגוש ביציאה מהחניה

· שפשופים על כל פני שטח הרכב

· שריטות מחפצים, ענפי עצים, ציפורני חתולים וכן הלאה

· וכמובן, תאונות או פגיעות פח משמעותיות שמחייבות צביעה מחודשת לרכב, לפחות של האזור הפגוע

כשזה מפריע, צובעים – פשוט

אחרי שאמרנו את זה, לא כל פגיעה בצבע הרכב מחייב הזמנת שירות צבע לרכב. עם מרבית השריטות אנחנו לומדים לחיות היטב.

יחד עם זאת, כאשר הפגיעה בצבע, בין שהיא תוצאה של שחיקה טבעית ובין שהיא תוצאה של פגיעה, הופכת להיות בולטת לעין ומפריעה לנו, זה בדיוק הזמן להיכנס למוסך ולהזמין שירות צבע לרכב.

העובדה הפשוטה היא שלפני שנעמיד את הרכב למכירה כרכב יד שניה, אנחנו נעניק לו את הטיפולים הנדרשים על מנת שנוכל לגבות עבורו את מחיר המחירון, ואם לא נעניק לו את הטיפולים, נוריד מהמחיר שאנו דורשים.

משמעות הדבר היא שאת עלות השירות אנחנו נוציא בכל מקרה מכיסנו, ואם כך, לא ראוי יותר שנוכל ליהנות מתוצאות התיקון בעצמנו, במקום שנעשה זאת עבור האחרים שיקנו מאיתנו את הרכב?

לבחור את המקום הנכון

כעת רק נותר לכם לבחור את המוסך המתאים ביותר למשימה של צביעה לרכב.

את המוסך שלעולם לא יוציא מתוכו רכב שהכנף שלו מעט יותר בהירה מהדלת, גם אם לא ממש רואים את זה, מוסך שלעולם לא יצא משעריו לקוח ללא התחושה שהוא מקבל רכב כמעט חדש לידיו.