תקופת החגים היא ה- תקופה המושלמת לעשות את כל מה שלא הספקנו בימי החול בעקבות העבודה התובענית, הילדים שצריכים תשומת לב או כי פשוט דחינו וחיכינו כל פעם לזמן "טוב יותר".

בין יתר הסידורים הקיימים ומה שניתן ומומלץ לעשות בקלות וביעילות בתקופת החגים, נמצא את שיפוץ הרכב, צביעה לרכב ושדרוג הרכב.

אנחנו נמצאים כעת בתקופה שלפני החגים ולפני חג הפסח בעיקר.

כולנו כבר יודעים שחג הפסח מאופיין כחג הניקיון ולא מעט אנשים, מחכים לפסח על מנת לעשות סדר וניקיון בבית, לחדש קצת וכמובן לשדרג אותו על מנת שיהיה נוח ונעים יותר.

מבצע ניקיון פסח מתחיל ואיתו גם נפרדים לשלום מכל החפצים המיוצרים ומתחדשים באחרים ואף צובעים את הבית.

למי מאיתנו אשר מחזיק ברכב, זו בדיוק ההזמנות לעשות עימו חסד ו "להחזיר" לו על השירות הטוב אותו הוא מעניק לנו וגם כמובן להתחדש ברכב שנעים יותר לשהות בו.

רבים, בוחרים לרכוש רכב חדש במקום להשקיע מעט ולשדרג את הרכב אך אנחנו כאן לומר לכם שאין צורך לרוץ לרכוש רכב חדש אלא ניתן לשפץ את הרכב ולהפוך אותו לכרכרת חלומות דיי בקלות.

מחדשים ומשדרגים את הרכב

שיפץ הרכב לחגים

כמו לא מעט דברים, מראה עיניים ראשוני הוא אחד הדברים החשובים ומה שיחרוץ את דעתנו והרגשתנו לגבי הרכב שלנו ולכן כאשר הרכב מתחיל להתיישן חיצונית, מומלץ לצבוע אותו ולהעניק לו מראה מרענן ונעים וכזה, שיגרום לנו להסתכל עליו ולהרגיש ריענון ושבא לנו להיכנס לרכב ופשוט לקחת את כל המשפחה והחברים לטיול בחגים או סתם לעמוד בפקק ושכולם יבהו ברכב המנצנץ.

מעבר לחיצוניות הרכב, ניתן לעשות שיפוץ וחידוש לדשבורד הרכב לצד צביעה שלו ובעצם להפוך גם את פנים הרכב לחדש.

עוד ניתן לצבוע ולתקן חלודה שהצטברה ולהפוך את הרכב הישן שלנו, לרכב נעים ודנדש.

אחד המוסכים שמבצעים את החידוש הזה ובעצם חוסכים לבעלי הרכבים עלויות מוטרפות של רכישת רכב חדש, התעסקות במכירת הרכב הישן, הוצאות לתיקון הרכב (הן הרכב הנמכר והן הרכב הבא בתור שיירכש, כל עוד לא מדובר ברכב חדש לחלוטין) הוא מוסך טיל.

כולנו שמענו וכולנו מכירים את הצרה צרורה של המוסכים והעובדה שמאוד מפחיד להיכנס למוסך לא אמין ולצאת בנזק של אלפי שקלים על תקלה כל כך קטנה ולכן אחד הדברים החשובים הוא לעבוד עם מוסך אמין, מקצוען וכזה אשר גם חברות הביטוח ואף המדינה, עובדת איתו.

מוסך טיל הוא מוסך הסדר של חברות הביטוח וגם של ביטוח רכב לעובדי המדינה.

מעבר לרמת השירותיות הגבוהה והמקצועיות, מוסך טיל מזמין את כולם לבקר, להתרשם ולקבל הצעת מחיר ללא התחייבות.

לסיכום, אל תרוצו לרכוש רכב חדש ונצלו הן את תקופת החגים והן את העובדה שיש מוסך שיכול לשפץ ולשדרג עבורכם את הרכב.

הקפידו לבחור במוסך טיל שהינו מוסך מקצועי, בעל ותק, מוסך הסדר אשר עובד עם חברות הביטוח ועם ביטוח רכב לעובדי מדינה.

ואל תשכחו, תוכלו לבצע שדרוג לרכב, צביעה לרכב, תיקון חלודה וכל מה שהרכב שלכם צריך כדי להרגיש חדש ורענן.